אז מי אני? שמיניסטית די חביבה, שמצאה את עצמה מושבתת בגלל כאבי בטן לא מוסברים. לפתוח על זה בלוג זה רעיון מוזר כל כך, עד שהחלטתי לאמץ אותו.

יום רביעי, 18 בינואר 2012

היום אני שמחה, ולא יודעת למה.

היום ה94 עבר עלי בסימן של עשייה.
קמתי בבוקר, אכלתי קציצות דג וניסיתי להבין מה החתולה רוצה ממני. הפתעה גדולה - היא רצתה את הקציצה. ושאמלא לה את קערת המים.
אחר כך הלכתי אל המורה לאמנות והמשכנו לפתח את הפרוייקט. היא נתנה לי שיעורי בית, ואני ממש מקווה שיצא לי טוב. יש לי המון רעיונות לא רעים. חזרתי ממנה והקלדתי שני דפים בעבודה בהיסטוריה, עניתי על שאלות באנגלית והמשכתי לפתח את הרעיונות האמנותיים שלי.
ואז החלטתי לקפוץ לאולפנה. החברות העליזות שלי קיבלו אותי בשירי חתונה, וגרמו לכל הט'תיות לסובב ראשים כדי לברר מי השמיניסטית שהתארסה. איזה פדיחות.
זהו, עכשיו אני מלאת כאבים ואדרנלין בו זמנית. זה מרגיש ממש מוזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה