אז מי אני? שמיניסטית די חביבה, שמצאה את עצמה מושבתת בגלל כאבי בטן לא מוסברים. לפתוח על זה בלוג זה רעיון מוזר כל כך, עד שהחלטתי לאמץ אותו.

יום שני, 23 ביולי 2012

הפרעות אכי-לי?

הפסיכולוג עוד יומיים, ואני חושבת שעברתי תהליך די גדול ביחס שלי להפרעות אכילה. אם בהתחלה כשהרופא הציע את הרעיון הגבתי בעלבון מסוים, היום אני מגיבה בפחות התנערות. אני עדיין חושבת שאין לי הפרעת אכילה; אבל אין לי בעיה שאדם שמבין בזה יגיד את אותו הדבר.

ומה אם יש  לי הפרעת אכילה? לפני שבוע הייתי אומרת שאין ודי. עכשיו התגובה מתונה יותר: אם יש לי הפרעת אכילה, ואני בספק די גדול בנוגע לכך, אז נטפל בה.

אני חושבת שהבעיה הגדולה של הפרעות אכילה זה שאם מתאמצים מספיק, אפשר למצוא 'קוים של הפרעת אכילה' אצל כל אחד. ולכן, הכי טוב להפסיק לחשוב על זה ודי.




________________
להיות בריאה זה


להיות בריאה זה לדבר עם החברות בלי שפצעים ישנים מהתקופה שהן לא היו שם יפתחו.
להיות בריאה זה להשאל כמה את שוקלת, ולענות בכנות שאין לך מושג.
להיות בריאה זה לקבוע דברים, בלי לסייג ב'אם יהיה לי כוח' ובלי לברר מה עוד יש לי באותו שבוע. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה