אז מי אני? שמיניסטית די חביבה, שמצאה את עצמה מושבתת בגלל כאבי בטן לא מוסברים. לפתוח על זה בלוג זה רעיון מוזר כל כך, עד שהחלטתי לאמץ אותו.

יום שני, 25 ביוני 2012

טופס ויתור סודיות רפואית

אז סוף-סוף הגיע המכתב המיוחל מהאגודה בה אתנדב שנה הבאה לשירות. ציפיתי שיהיה כתוב בו תאריך לסמינריון, אבל לא. במקום זה היה טופס ממש משעמם, ורשימה של עוד טפסים ממש משעממים שעלי למלא. בין הטפסים: טופס ויתור על סודיות רפואית.

אז אמנם תמיד אמרו לי שאני נוטה לעשות עניין מכל דבר, אבל דווקא על טופס ויתור סודיות רפואית אין לי בעיה לחתום. מיד אחרי שהם ישכפלו את מפתחות הבית שלהם ויתנו לי.

אני אוהבת את הפרטיות שלי נורא. אני אוהבת לבחור; ואני לא אוהבת שרוצים לקחת ממני את הבחירה עם הפרטיות. אם אני ארצה לשתף את האחראים עלי בפרטים הרפואיים שלי, אני אעשה את זה. אבל אם אני לא ארצה, אז  הם לא ידעו. בעולם אוטופי ככה זה צריך לעבוד. אני לא מבינה מה זה עניין האחראים עלי מתי קיבלתי חיסון חצבת או כמה אני שוקלת היום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה